Page 5 - Karty obserwacji 4-latek
P. 5

SPIS TREŚCI




       Wstęp ............................................................................................................................... .............  4

       KARTY OBSERWACJI  I ......................................................................................................................  5

          Rozwój społeczny  ........................................................................................................................  5
          Karta 1. Potrafi wskazać miejsce, w którym można bezpiecznie przejść przez jezdnię  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  5

          Rozwój poznawczy  ......................................................................................................................  7

          Karta 2. Nazywa czynności  ..............................................................................................................  7

          Karta 3. Przedstawia treść obrazka w kilku prostych zdaniach  ...................................................................  9
          Karta 4. Dostrzega różnice i podobieństwa na obrazkach  ........................................................................  11

          Karta 5. Układa historyjkę obrazkową w odpowiedniej kolejności   .............................................................  13

          Karta 6. Rozpoznaje i nazywa pory roku   .............................................................................................  15
          Karta 7. Rozpoznaje i nazywa zwierzęta domowe i hodowlane   .................................................................  17

          Karta 8. Rozpoznaje i nazywa zwierzęta leśne i egzotyczne  ......................................................................  19
          Karta 9. Rozpoznaje i nazywa owoce i warzywa   ....................................................................................  21

          Karta 10. Określa położenie przedmiotów: między, wyżej, niżej, bliżej, dalej   ..................................................  23

          Karta 11. Rozpoznaje wśród innych dwa takie same przedmioty   ...............................................................  25

       KARTY OBSERWACJI  II .....................................................................................................................  27

          Rozwój społeczny  ........................................................................................................................  27
          Karta 1. Potrafi wskazać miejsce, w którym można bezpiecznie przejść przez jezdnię  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  27

          Rozwój poznawczy  ......................................................................................................................  29

          Karta 2. Nazywa czynności  ..............................................................................................................  29

          Karta 3. Przedstawia treść obrazka w kilku prostych zdaniach  ...................................................................  31
          Karta 4. Dostrzega różnice i podobieństwa na obrazkach  ........................................................................  33

          Karta 5. Układa historyjkę obrazkową w odpowiedniej kolejności  ..............................................................  35

          Karta 6. Rozpoznaje i nazywa pory roku  ..............................................................................................  37
          Karta 7. Rozpoznaje i nazywa zwierzęta domowe i hodowlane   .................................................................  39

          Karta 8. Rozpoznaje i nazywa zwierzęta leśne i egzotyczne  ......................................................................  41
          Karta 9. Rozpoznaje i nazywa owoce i warzywa .....................................................................................  43

          Karta 10. Określa położenie przedmiotów: między, wyżej, niżej, bliżej, dalej  ...................................................  45

          Karta 11. Rozpoznaje wśród innych dwa takie same przedmioty ................................................................  47

       Arkusz obserwacji rozwoju dziecka 4-letniego  ......................................................................................  49

       Obserwacja I. Informacje dodatkowe  ..................................................................................................  57

       Obserwacja II. Informacje dodatkowe  .................................................................................................  59
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10