Page 40 - Karty obserwacji 5-latek
P. 40
Grupa: …………………………
OBSERWACJA II punkty: 1–4
OBSERWACJA I punkty: 1–4
Arkusz obserwacji rozwoju dziecka 5-letniego
Imię i nazwisko dziecka: ………………………………………………………………………………………
FIZYCZNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA EMOCJONALNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA 17. Rozróżnia i nazywa podstawowe emocje (radość, smutek, strach, złość). Próbuje radzić sobie z ich przeżywaniem.
Data urodzenia: ………………………………………………………………
1. Zachowuje właściwą kolejność podczas wkładania garderoby.
2. Spożywa posiłki, posługując się łyżką, widelcem i nożem.
3. Kulturalnie spożywa posiłki. 4. Nakrywa do stołu i sprząta po posiłku. 5. Wykonuje czynności higieniczne, zachowując ich właściwą kolejność. 6. Rozbiera się i ubiera samodzielnie. 7. Komunikuje potrzebę ruchu i odpoczynku. 8. Czynnie uczestniczy w zabawach ruchowych i sprawnie wykonuje ćwiczenia ruchowe. 9. Lepi z różnorodnych mas plastycznych. 10. Podczas działań plastycznych prawidłowo trzyma narzędzia: pędz
[ 39 ] Razem