Page 40 - Karty obserwacji 5-latek
P. 40

Grupa: …………………………
                            OBSERWACJA II  punkty: 1–4








                            OBSERWACJA I  punkty: 1–4















         Arkusz  obserwacji  rozwoju  dziecka  5-letniego




                 Imię i nazwisko dziecka: ………………………………………………………………………………………




                                    FIZYCZNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA                                 EMOCJONALNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA 17. Rozróżnia i nazywa podstawowe emocje (radość, smutek, strach, złość). Próbuje radzić sobie z ich przeżywaniem.
                      Data urodzenia: ………………………………………………………………













                                       1. Zachowuje właściwą kolejność podczas wkładania garderoby.
                                           2. Spożywa posiłki, posługując się łyżką, widelcem i nożem.













                                               3. Kulturalnie spożywa posiłki.  4. Nakrywa do stołu i sprząta po posiłku. 5. Wykonuje czynności higieniczne, zachowując ich właściwą kolejność. 6. Rozbiera się i ubiera samodzielnie. 7. Komunikuje potrzebę ruchu i odpoczynku. 8. Czynnie uczestniczy w zabawach ruchowych i sprawnie wykonuje ćwiczenia ruchowe. 9. Lepi z różnorodnych mas plastycznych. 10. Podczas działań plastycznych prawidłowo trzyma narzędzia: pędz

















                                                         [ 39 ]                                 Razem
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45