Page 41 - Karty obserwacji 5-latek
P. 41
OBSERWACJA II punkty: 1–4
OBSERWACJA I punkty: 1–4 EMOCJONALNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA SPOŁECZNY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA POZNAWCZY OBSZAR ROZWOJU DZIECKA
23. Uzewnętrznia emocje podczas oglądania przedstawień teatralnych, słuchania muzyki i tekstów literackich.
25. Dostrzega, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania, przejawia w stosunku do nich życzliwość i troskę.
24. Dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego jako źródła satysfakcji estetycznej.
21. Przedstawia swoje emocje i uczucia, używając charakterystycznych dla dziecka form wyrazu.
20. Szuka wsparcia w sytuacjach trudnych dla niego emocjonalnie.
22. Wczuwa się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia.
26. Posługuje się swoim imieniem, nazwiskiem i adresem.
27. Używa zwrotów grzecznościowych. 28. Odnosi się z szacunkiem do dorosłych. 29. Zna imiona koleżanek i kolegów z grupy. 30. Respektuje prawa i obowiązki swoje oraz innych osób. 31. Współdziała z innymi podczas zajęć i zabaw grupowych. 32. Stosuje się do poleceń nauczyciela. 33. Dba o bezpieczeństwo własne i innych, przestrzegając ustalonych reguł i zasad. 34. Wskazuje miejsce, w którym można bezpiecznie prz
Razem Razem
[ 40 ]