Page 6 - Nowa Trampolina czterolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 6
4 • SPIS TREŚCI
Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej – styczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187
Scenariusze zajęć – styczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197
Tydzień 17 . Bajki, baśnie, bajeczki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197
Tydzień 18 . Karnawałowe stroje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207
Tydzień 19 . Prezenty dla babci i dziadka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216
Tydzień 20 . Czyj to dom? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225
Zestawy ćwiczeń porannych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235
Zestawy gier i zabaw ruchowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 240
Zestawy ćwiczeń gimnastycznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243
My i nasz świat. Emocje i kompetencje społeczne – wskazówki dla nauczyciela . . . . . . . . . . . . . 251
Kącik Sanford Harmony – propozycje realizacji zajęć społeczno-emocjonalnych . . . . . . . . . . . . 255
Język angielski – tematyka, wyrażenia, słownictwo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 258
Piosenki i utwory do słuchania – CD . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 264
Objaśnienia skrótów i wyróżnień stosowanych w Przewodniku:
KP1, k.1 – Karty pracy. Część 1, karta 1
KP2, k. 33 – Karty pracy. Część 2, karta 33
KA, k. 3 – Kącik artysty, karta 3
CD – nagranie na płycie Nowa Trampolina czterolatka. Piosenki i utwory do słuchania
N. – nauczyciel
szare tło – propozycja zapisu w dzienniku zajęć w wymiarze 5-godzinnym