Page 6 - Nowa Trampolina czterolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 6

4  •  SPIS TREŚCI



          Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej – styczeń  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   187

          Scenariusze zajęć – styczeń   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   197

               Tydzień 17 . Bajki, baśnie, bajeczki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   197

               Tydzień 18 . Karnawałowe stroje  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  207

               Tydzień 19 . Prezenty dla babci i dziadka  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   216
               Tydzień 20 . Czyj to dom?   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  225


          Zestawy ćwiczeń porannych   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  235

          Zestawy gier i zabaw ruchowych  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  240

          Zestawy ćwiczeń gimnastycznych   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  243

          My i nasz świat. Emocje i kompetencje społeczne – wskazówki dla nauczyciela   . . . . . . . . . . . . .   251

          Kącik Sanford Harmony – propozycje realizacji zajęć społeczno-emocjonalnych  . . . . . . . . . . . .   255

          Język angielski – tematyka, wyrażenia, słownictwo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  258

          Piosenki i utwory do słuchania – CD   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  264






































          Objaśnienia skrótów i wyróżnień stosowanych w Przewodniku:

          KP1, k.1 – Karty pracy. Część 1, karta 1
          KP2, k. 33 – Karty pracy. Część 2, karta 33
          KA, k. 3 – Kącik artysty, karta 3
          CD – nagranie na płycie Nowa Trampolina czterolatka. Piosenki i utwory do słuchania
          N. – nauczyciel
           szare tło  – propozycja zapisu w dzienniku zajęć w wymiarze 5-godzinnym
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11