Page 6 - Nowa Trampolina pięciolatka i sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 6

4  •  SPIS TREŚCI



          Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej – styczeń   .................................................   214

          Scenariusze zajęć – styczeń   ................................................................................   225

               Tydzień 17. Dawno, dawno temu   ..........................................................................   225

               Tydzień 18. Zabawa karnawałowa   .........................................................................   235
               Tydzień 19. Święto Babci i Dziadka   .......................................................................   243

               Tydzień 20. Gdzie mieszkasz?   .............................................................................   254


          Scenariusze zajęć realizowane metodą projektu   ....................................................   263

               PROJEKT 1. Dzień i noc   .....................................................................................   263

               PROJEKT 2. Pies   .............................................................................................   264
               PROJEKT 3. Skrzyżowanie   ..................................................................................   265

               PROJEKT 4. Babcia   ..........................................................................................   266


          Zestawy ćwiczeń porannych   ...............................................................................   267

          Zestawy gier i zabaw ruchowych   .........................................................................   276

          Zestawy ćwiczeń gimnastycznych   .......................................................................   280

          My i nasz świat. Emocje i kompetencje społeczne – wskazówki dla nauczyciela   .........   297

          Kącik Sanford Harmony – propozycje realizacji zajęć społeczno-emocjonalnych   .......   303

          Język angielski – tematyka, wyrażenia, słownictwo   ................................................   306

























          Objaśnienia skrótów i wyróżnień stosowanych w Przewodniku:

          KP1, s. 2 – Karty pracy. Część 1, strona 2
          KP2, s. 13, ćw. 3 – Karty pracy. Część 2, strona 13, ćwiczenie 3
          KP3, s. 2–3 – Karty pracy. Część 3, strony 2 i 3
          KA, k. 1 – Kącik artysty, karta 1
          CD, 1 – nagranie 1 na płycie CD
          N. – nauczyciel
           szare tło  – propozycja zapisu w dzienniku zajęć w wymiarze 5-godzinnym
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11