Page 6 - Nowa Trampolina pięciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 6

4  •  SPIS TREŚCI



          Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej – styczeń  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   214

          Scenariusze zajęć – styczeń   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  225

               Tydzień 17 . Dawno, dawno temu…   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  225

               Tydzień 18 . Zabawa karnawałowa   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  234

               Tydzień 19 . Święto Babci i Dziadka    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  244

               Tydzień 20 . Gdzie mieszkasz?    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  255

          Scenariusze zajęć realizowane metodą projektu   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  265

               Projekt 1 . Dzieci dookoła świata   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  265

               Projekt 2 . Przedszkolne święto plonów   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  266

               Projekt 3 . Pogoda późną jesienią   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  267

               Projekt 4 . Pieczemy pierniczki   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  268

               Projekt 5 . Zimowe eksperymentowanie  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  269

          Zestawy ćwiczeń porannych   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  270

          Zestawy gier i zabaw ruchowych  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  274

          Zestawy ćwiczeń gimnastycznych   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  278

          My i nasz świat. Emocje i kompetencje społeczne – wskazówki dla nauczyciela   . . . . . . . . . . . . .  286

          Kącik Sanford Harmony – propozycje realizacji zajęć społeczno-emocjonalnych  . . . . . . . . . . . .  290

          Język angielski – tematyka, wyrażenia, słownictwo    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  293























          Objaśnienia skrótów i wyróżnień stosowanych w Przewodniku:

          KP1, ćw. 1, s. 3 – Karty pracy. Część 1, ćwiczenie 1, strona 3
          KP2, ćw. 3, s. 49 – Karty pracy. Część 2, ćwiczenie 3, strona 49
          KA, k. 3 – Kącik artysty, karta 3
          CD – nagranie na płycie Nowa Trampolina pięciolatka. Piosenki i utwory do słuchania
          N. – nauczyciel
           szare tło  – propozycja zapisu w dzienniku zajęć w wymiarze 5-godzinnym
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11