Page 6 - Nowa Trampolina sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 6
4 • SPIS TREŚCI
Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej – styczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199
Scenariusze zajęć – styczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208
Tydzień 17 . Dawno, dawno temu… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208
Tydzień 18 . Zabawa karnawałowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216
Tydzień 19 . Święto Babci i Dziadka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224
Tydzień 20 . Gdzie mieszkasz? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233
Scenariusze zajęć realizowane metodą projektów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242
Projekt 1 . Czego jeszcze nie wiemy o jabłku? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242
Projekt 2 . Wszystko o samochodzie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 244
Projekt 3 . Z książką za pan brat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246
Projekt 4 . Czy wszystko już wiemy o mące? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248
Projekt 5 . Do czego potrzebne są poduszki? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250
Zestawy ćwiczeń porannych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 252
Zestawy gier i zabaw ruchowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 256
Zestawy ćwiczeń gimnastycznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259
My i nasz świat. Emocje i kompetencje społeczne – wskazówki dla nauczyciela . . . . . . . . . . . . . 267
Kącik Sanford Harmony – propozycje realizacji zajęć społeczno-emocjonalnych . . . . . . . . . . . 271
Język angielski – tematyka, wyrażenia, słownictwo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 274
Piosenki i utwory do słuchania – CD . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 280
Objaśnienia skrótów i wyróżnień stosowanych w Przewodniku:
KP1, k.1 – Karty pracy. Część 1, karta 1
KP2, k. 33 – Karty pracy. Część 2, karta 33
KA, k. 3 – Kącik artysty, karta 3
CD – nagranie na płycie Nowa Trampolina sześciolatka. Piosenki i utwory do słuchania
N. – nauczyciel
szare tło – propozycja zapisu w dzienniku zajęć w wymiarze 5-godzinnym