Page 17 - NOWA_TRAMPOLINA_przewodnik_5i6latek_cz1
P. 17

Dzień /           Obszary z podstawy  Sposoby realizacji         TYDZIEŃ 4 • Lecą liście kolorowe • 15
Temat                 programowej
 dnia                                                                            Przewidywane osiągnięcia
                                                                               dziecka wraz z odniesieniami
                  Zajęcia w ogrodzie y	obserwacja ptaków                        do podstawy programowej
                  III 2, 5; IV 1, 6, 11, 18 y	zabawa z latawcem       f	nazywa i rozpoznaje wartości związane z umie-
                                                                         jętnościami i zachowaniami społecznymi (III 6)
Piątek  LATAWIEC                                                      f	współtworzy pracę techniczną i wykorzystuje
                                                                         ją w zabawie (III 2, 5; IV 1, 11)
                                                                      f	bierze udział w organizowanych zajęciach
                                                                         ruchowych; wykonuje ćwiczenia według
                                                                         instrukcji słownej i pokazu (I 5, 8)
                                                                      f	posiada podstawowe informacje na temat życia
                                                                         ptaków (IV 18)
                                                                      f	wie, że jedno słowo może mieć wiele znaczeń
                                                                         (IV 6)
                                                                      f	zna pojęcie klucz ptaków (IV 18)
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22