Page 17 - NOWA_TRAMPOLINA_przewodnik_5i6latek_cz1
P. 17
Dzień / Obszary z podstawy Sposoby realizacji TYDZIEŃ 4 • Lecą liście kolorowe • 15
Temat programowej
dnia Przewidywane osiągnięcia
dziecka wraz z odniesieniami
Zajęcia w ogrodzie y obserwacja ptaków do podstawy programowej
III 2, 5; IV 1, 6, 11, 18 y zabawa z latawcem f nazywa i rozpoznaje wartości związane z umie-
jętnościami i zachowaniami społecznymi (III 6)
Piątek LATAWIEC f współtworzy pracę techniczną i wykorzystuje
ją w zabawie (III 2, 5; IV 1, 11)
f bierze udział w organizowanych zajęciach
ruchowych; wykonuje ćwiczenia według
instrukcji słownej i pokazu (I 5, 8)
f posiada podstawowe informacje na temat życia
ptaków (IV 18)
f wie, że jedno słowo może mieć wiele znaczeń
(IV 6)
f zna pojęcie klucz ptaków (IV 18)