Page 160 - Nowa Trampolina pięciolatka i sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 160
158 • SCENARIUSZE ZAJĘĆ • Listopad
Światowy Dzień Pluszowego Misia
muzyka: Grzegorz Karaś • słowa: Maciejka Mazan
1. Czyje święto, czyje święto mamy dziś? 2. Czyje święto, czyje święto mamy dziś?
Kto obchodzi swoje święto? Kto obchodzi swoje święto?
Miś! Miś! Miś! Miś! Miś! Miś!
Wszyscy obchodzimy dzisiaj Miś jest dobry do głaskania,
Święto Pluszowego Misia! do tulenia, do ściskania,
Sto lat, sto lat! Niech nam żyje a najlepszy do kochania
Miś! Miś! Miś! jest nasz miś.
Ref. Dzień Pluszowego Misia, Ref. Dzień Pluszowego Misia…
Dzień Pluszowego Misia,
Dzień Pluszowego Misia 3. Czyje święto, czyje święto mamy dziś?
mamy właśnie dzisiaj! Kto obchodzi swoje święto?
Miś! Miś! Miś!
My kochamy wszystkie misie,
więc je całujemy w pysie.
Sto lat, sto lat! Niech nam żyje
Miś! Miś! Miś!
Ref. Dzień Pluszowego Misia…
Uwaga: Zwrotek 2. i 3. dzieci uczą się w kolejnych dniach (np. między zadaniami porannymi czy popołudniowymi). Po
opanowaniu całego tekstu wykonują piosenkę wraz z nagraniem w wersji instrumentalnej – CD, 12.
4. Zabawa z misiami do piosenki. Dzieci stoją swobodnie, trzymając w dłoniach przytulankę – pluszowego misia. Wyko-
nują układ ruchowy do nagrania piosenki Światowy Dzień Pluszowego Misia – CD, 11 lub 12.
Wstęp (0’00–0’09) – przytulenie misia i bujanie się z nim na boki.
Zwrotka 1. (0’09–0’27) – rytmiczny marsz po całej sali z misiem w prawej ręce.