Page 19 - Nowa Trampolina pięciolatka i sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 19

TYDZIEŃ 4  •  Lecą liście kolorowe  •  17



            Dzień /      Obszary                                               Przewidywane osiągnięcia
             Temat      z podstawy             Sposoby realizacji             dziecka wraz z odniesieniami
              dnia     programowej                                             do podstawy programowej
                    Zajęcia w ogrodzie  y  obserwacja ptaków            f   nazywa i rozpoznaje wartości związane z umie-
                    III 2, 5; IV 1, 6, 11, 18  y  zabawa z latawcem       jętnościami i zachowaniami społecznymi (III 6)
                                                                        f   współtworzy pracę techniczną i wykorzystuje
                LATAWIEC                                                f   bierze udział w organizowanych zajęciach
                                                                          ją w zabawie (III 2, 5; IV 1, 11)
                                                                          ruchowych; wykonuje ćwiczenia według
                                                                          instrukcji słownej i pokazu (I 5, 8)
                Piątek                                                  f   posiada podstawowe informacje na temat życia
                                                                          ptaków (IV 18)
                                                                        f   wie, że jedno słowo może mieć wiele znaczeń
                                                                          (IV 6)
                                                                        f   zna pojęcie klucz ptaków (IV 18)
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24