Page 19 - Nowa Trampolina pięciolatka i sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 19
TYDZIEŃ 4 • Lecą liście kolorowe • 17
Dzień / Obszary Przewidywane osiągnięcia
Temat z podstawy Sposoby realizacji dziecka wraz z odniesieniami
dnia programowej do podstawy programowej
Zajęcia w ogrodzie y obserwacja ptaków f nazywa i rozpoznaje wartości związane z umie-
III 2, 5; IV 1, 6, 11, 18 y zabawa z latawcem jętnościami i zachowaniami społecznymi (III 6)
f współtworzy pracę techniczną i wykorzystuje
LATAWIEC f bierze udział w organizowanych zajęciach
ją w zabawie (III 2, 5; IV 1, 11)
ruchowych; wykonuje ćwiczenia według
instrukcji słownej i pokazu (I 5, 8)
Piątek f posiada podstawowe informacje na temat życia
ptaków (IV 18)
f wie, że jedno słowo może mieć wiele znaczeń
(IV 6)
f zna pojęcie klucz ptaków (IV 18)