Page 113 - Nowa Trampolina sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 113
TYDZIEŃ 12 • Dzień pluszowego misia • 111
Dzień / Obszary z podstawy Przewidywane osiągnięcia
Temat programowej Sposoby realizacji dziecka wraz z odniesieniami
dnia do podstawy programowej
Zajęcia główne y y zabawa ruchowa „Niedźwiedzie – łączcie się!” f wykonuje dodawanie i odejmowanie w sytuacji
wykonywanie ćwiczeń w KP2, s. 45
użytkowej, liczy obiekty i klasyfikuje (IV 12, 15)
NIEDŹWIEDZIE W NATURALNYM ŚRODOWISKU Zajęcia plastyczne – zakładka do książki – f rozróżnia emocje i uczucia przyjemne i nie-
przyjemne, ma świadomość, że odczuwają
rozwijanie zainteresowań czytelniczych,
i przeżywają je wszyscy ludzie (II 6)
pobudzanie inwencji twórczej, dbanie o este-
wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy
tyczny wygląd wykonywanej pracy
f
znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą
komunikatów pozawerbalnych: impresji pla-
I 5, 7; III 5, 8, 9
sprawności ruchowej
Piątek Zajęcia w ogrodzie y y zabawa w berka kucanego – rozwijanie f współpracuje z innymi dziećmi (III 5, 8, 9)
stycznych oraz komunikatów werbalnych
zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowe-
(IV 1, 2)
go – rozwijanie umiejętności współdziałania
uczestniczy w zabawach ruchowych (I 5)
f