Page 113 - Nowa Trampolina sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 113

TYDZIEŃ 12  •  Dzień pluszowego misia  •  111



            Dzień /   Obszary z podstawy                                       Przewidywane osiągnięcia
             Temat     programowej             Sposoby realizacji             dziecka wraz z odniesieniami
              dnia                                                             do podstawy programowej
                    Zajęcia główne    y y  zabawa ruchowa „Niedźwiedzie – łączcie się!”  f   wykonuje dodawanie i odejmowanie w sytuacji
                                        wykonywanie ćwiczeń w KP2, s. 45
                                                                          użytkowej, liczy obiekty i klasyfikuje (IV 12, 15)
               NIEDŹWIEDZIE   W NATURALNYM ŚRODOWISKU  Zajęcia plastyczne – zakładka do książki –   f   rozróżnia emocje i uczucia przyjemne i nie-
                                                                          przyjemne, ma świadomość, że odczuwają
                                      rozwijanie zainteresowań czytelniczych,
                                                                          i przeżywają je wszyscy ludzie (II 6)
                                      pobudzanie inwencji twórczej, dbanie o este-
                                                                           wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy
                                      tyczny wygląd wykonywanej pracy
                                                                        f
                                                                          znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą
                                                                          komunikatów pozawerbalnych: impresji pla-
                    I 5, 7; III 5, 8, 9
                                        sprawności ruchowej
               Piątek   Zajęcia w ogrodzie  y y  zabawa w berka kucanego – rozwijanie   f   współpracuje z innymi dziećmi (III 5, 8, 9)
                                                                          stycznych oraz komunikatów werbalnych
                                        zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowe-
                                                                          (IV 1, 2)
                                        go – rozwijanie umiejętności współdziałania
                                                                           uczestniczy w zabawach ruchowych (I 5)
                                                                        f
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118