Page 162 - Nowa Trampolina sześciolatka. Przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Część 1
P. 162

160  •  PLAN PRACY WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNEJ  •  Grudzień



           Dzień /   Obszary z podstawy                                       Przewidywane osiągnięcia
           Temat     programowej             Sposoby realizacji             dziecka wraz z odniesieniami
            dnia                                                             do podstawy programowej
                  Zajęcia główne    Zajęcia matematyczne – „Ile bombek? Ile    f   przejawia poczucie własnej wartości jako osoby
                  I 5, 8, 9; III 1, 5;
                                                                        (III 1)
                                    prezentów?” – doskonalenie umiejętności
               ILE BOMBEK, ILE PREZENTÓW?  przez manipulowanie na konkretach, posługi-  f   dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przy-
                                    określania i porównywania liczebności po-
                                                                          przyjmuje, respektuje i tworzy zasady zabawy
                  IV 9, 15
                                                                      f
                                                                        w grupie, współdziała z dziećmi w zabawie (III 5)
                                    wanie się liczebnikami głównymi, stosowanie
                                                                        rodniczego jako źródła satysfakcji estetycznej
                                    pojęć: mniej o, więcej o, tyle samo
                                      zabawa ruchowa „Znajdź obrazek”
                                                                        (II 11)
                                    y
                                      wykonywanie ćwiczeń w KP2, s. 86
                                                                          uczestniczy w zabawach ruchowych (I 5, 8, 9)
                                    y
                                                                      f
                                                                          obserwuje przyrodę i dostrzega w niej zmiany
                                    Zajęcia ruchowe – ćwiczenia gimnastyczne,
                                                                      f
                  Zajęcia w ogrodzie
                                      zabawa bieżna „Kto pierwszy?”
                                    y
                                      obserwacje przyrody – dostrzeganie zmian
                  I 5, 8, 9; III 5;    Zestaw VI                        (IV 18)
                                    y
               Piątek   IV 18         zachodzących w przyrodzie związanych
                                      z aktualną porą roku
                                    y  zabawa ruchowa „Konie na wybiegu”
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167